Doorgaan naar hoofdcontent

Remember T-shirt weather!

tricot shirt tiener

't Is een liedje, vast bekend bij de StuBru-luisteraar 
('t geval werd daar deze zomer zowat grijsgedraaid).
maar bij Lieveke en zus is het ook een welgemeende noot aan mezelf.

Ik vatte namelijk net voor de vakantie het plan op om dit jaar shirtjes en shortjes voor de kroost zelf bijeen te naaien. Massa's tricotjes ingeslagen en al!
Jammer maar helaas, 't bleef bij dit ene naaimachine-feit.
In plaats van de daarbij geplande overload aan vakantiefoto's met vrolijk huppelende kids in zelfgemaakte outfits (meervoud), zullen jullie het dus met deze foto's van vrolijk  kid in zelfgemaakt shirt (enkelvoud dus) moeten doen.
Bij deze dus aan mezelf de reminder er volgend jaar wat vroeger aan te beginnen... "Remember T-shirt weather!!!"

tricot shirt tiener

tricot shirt tiener

tricot shirt tiener


tricot shirt tiener


Welke naaiplannen vielen er bij jullie al in duigen?

PS: voor 't geval dat... kent er iemand van jullie een goed patroontje voor tricot (turn)shortjes?
Kan ik dan al bij de stofjes leggen voor volgend jaar :-)


tricot shirt tiener

Patroon: Ottobre
Tricot bij Soie Unique

Reacties

  1. Maar wel een schoontje, deze! Ik heb een hele lijst van niet-genaaide plannen voor de zomer die nu toch niet meer zouden afgedragen worden. Voor de dochter een jumpsuit, een flodderbroek, een zomerse julia... En ik zou voor mezelf zo een Pride&Prejudice achtige jurk maken (empire stijl) met een loshangende vest in een heel mooi stofje van op het stoffenspektakel... Ach, de zomer is er volgend jaar weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pom v zonen 09 naai ik voor mijn dochter: perfect om te turnen. Héle mooie stof en prachtig model v shirt. 100% geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien maar één zelfgemaakt shirt maar het is in ieder geval wel een hele mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, bij mij staat ALLES op een laag pitje.
    Dat liedje is inderdaad al serieus grijsgedraaid, maar ik vind het wel een tof deuntje.
    Al toon je ons geen naaisels in het meervoud, dit exemplaar is toch een heel schoontje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi shirt, stofje heb ik nog nooit gezien. Ik heb voor de komende weken Domi's op de planning staan voor gymbroeken. oatroon is van Sofilantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is er misschien maar eentje, maar wel een mooitje! Een heel mooi stofje, dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eén geslaagd T-shirtje is beter dan 10 mislukte hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat er maar eentje van gekomen is, maar tis wel een schoon exemplaar!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beter één dan geen,hé!Ik heb al een Cloé jas sinds vorig jaar op de planning staan maar dat ik eerst een stof tekort had vind ik geen meer dat ik wel zou willen dragen dus ik zoek nog altijd verder.Voor de rest valt het allemaal best mee maar ik naai vooral voor mezelf en ik heb geen dringende kleding verzoeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann