Doorgaan naar hoofdcontent

Proudly presenting: (Bloggers gezocht!)



Ik heb een tweede patroon!
Na Eryn's eerste, de Garden Party Dress, presenteert Norah je vandaag met trots:
Norah's Junior High Dress!
En omdat Eryn's Garden Party Dress door jullie blijkbaar toch wel werd gesmaakt
heb ik besloten jullie terug te laten meegenieten.
Het patroontje komt binnenkort voor jullie te koop!


Norah's jurk is er terug één die in meerdere versies is te maken (jurk/ bloes) en met heel veel opties. 
Zoals een ronde of een V-kraag, korte of 3/4 mouwtjes, of helemaal geen mouwtjes, een afneembare das...
En voor de liefhebbers van iets extra - met ook dat tikje extra werk ;-) - heeft het rugpand snijlijnen. Langs deze lijnen kan het rugpand helemaal worden opgedeeld (tot 6 patroondelen!) en worden voorzien van sierstiksels, paspel, color blocking, zelfs geplisseerde stukken stof !
Het patroon is bedoeld voor tieners en is er in maat 10, 12 en 14 jaar,
maar ook in (volwassen) maat Small en Medium.
Is twinning nog in?

Kortom: mix 'n match, een patroon met alternatieven!
Binnenkort hier te koop.
Daarover later meer, véél meer :-)

Maar eerst nog even dit:
Ik heb enkele testers ingeschakeld om het patroon optimaal te krijgen, dus dat zit binnenkort al snor.
Ik zoek wel nog enkele creatieve bloggers die willen meewerken aan een blogtour in februari.
Deze krijgen van mij als dank gratis en voor niks het finale digitale patroon met de werkbeschrijving vóór de officiële lancering!
Daarvoor zou je het doen toch?
Hier alvast een voorsmaakje:





Liefhebber? Stuur me een mailtje: 
info@lievekeenzus.com

Groetjes,
Ann








Reacties

  1. O, zo mooi! En die opties die de jurk wat diva/drama-gehalte geven!
    Proficiat!
    Ik heb een 10-jarige diva in huis, en een ieniemienie-blogje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Zou het ook al lukken voor een bijna 9-jarige? :-) hier ook een vers-van-de-pers blogje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eryn (net 9) valt met haar bovenwijdte van 63 cm eigenlijk ook nét onder de maattabel, maar doordat het een ruim zittend patroon is kan ze hem toch perfect dragen vind ik. Lengte volgens maattabel is 135 - 146 cm en bovenwijdte is 64 - 73 cm. Volgens de maat 10 jaar paste ik niets aan, behalve de lengte heb ik 6 cm ingekort.

      Verwijderen
  3. Heel mooi! Niet eenvoudig om leuke modellen voor tieners te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He-le-maal mijn ding! Mailtje is onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn dochter is helaas nog te klein voor het patroontje, maar ik heb wel 2 metekindjes die volgens mij in de maten gaan passen, ik zal eens informeren of 1 van de 2 het modelletje leuk vindt.
    Welke omtrek hoort bij de S en M? Waarschijnlijk pas ik daar wel in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Ik zag ze al op instagram verschijnen en zag het helemaal voor me, helemaal mijn stijl! Helaas pas ik niet in een medium en mn dochter nog niet in een 10 jaar! Mocht je iemand zoeken die een large wil maken laat maar weten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! En ik heb toevallig juist een tiener in huis :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! Ik doe graag mee, ik heb maar small. Ik stuur een e-mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, is dit patroon te doen voor een beginner?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naar ik mij heb laten vertellen wel :-) Het was voor enkele van mijn testers naar eigen zeggen de eerste keer dat ze iets voor zichzelf hebben gemaakt, en dat is hen toch perfect gelukt ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann