Doorgaan naar hoofdcontent

Lieveke's lieveling (+ gratis naaicafé)

Iedere zaterdagnamiddag organiseer ik m'n eigenste naaicafé.
Terwijl manlief zich samen met de kroost uit de voeten maakt richting paardrijles
wijd ik mij enkele uurtjes ongestoord aan wat ik leuk vind, en de rest kan hierbij even - ahum - stikken. 
Voor zij die zich altijd al afvroegen, "wanneer heeft ze daar nu weer tijd voor gevonden?"
Awel, alweer een mysterie opgelost dus :-)


Norah koos ervoor haar Vormsel te vieren dit jaar.
De wekelijkse naaicafé's staan tegenwoordig volledig in het teken van het ineen steken van dé outfits hiervoor. 
Ik vond voor haar het geschikte patroon, hoe kan het anders, in haar eigen Norah's Junior High Dress. 
Zij die mij volgen op Instagram konden al een glimp opvangen hoe dat is uitgedraaid. ;-)

Afgelopen zaterdag stond de outfit voor Eryn op het programma.
Voor wat ik voor haar in gedachten had bleek de gratis "Jasmine top" van M+E patterns, mits enkele aanpassingen, uitermate geschikt.
Ik besloot, alvorens de schaar in het effectieve stofje te zetten,
toch het patroontje eerst eens aan een grondige test te onderwerpen. (altijd een goed idee!)

Het eerste topje was eigenlijk meer als "conceptuele test" bedoeld en zat op een uurtje in elkaar (écht!) 
Eryn was meteen weg van de (bijna) blote navel en het shirtje werd terstond omgedoopt tot Eryn's nieuwe lievelingsshirt.

Nog een goed anderhalf uurtje later was ook de tweede testversie van het shirtje een feit.
Ik besloot toen om er ook nog een rimpelrokje achter te 'placeren'.
Toegegeven, de laatste hand hieraan diende toch de zondagmorgen nog even gelegd.

...


Voor wie ook graag al eens van naaicafeetje doet heb ik nog een ultieme tip:
Lieselot van Fairytailors organiseert voor de tweede keer het "Gratis Naaicafé XXL" in Tervuren.
en er zijn blijkbaar nog enkele plaatsjes vrij...
Dus wie volgende week dinsdag 28/02/2017 nog een gaatje in de agenda heeft, neem hier dan even een kijkje
Ik ben alvast van de partij!
Volg Lieveke en zus op social media 
      

Reacties

  1. Bedankt om me op het spoor te zetten van dit gratis patroontje. Ik heb er ook eentje gemaakt. Die crop-tops van jouw zijn heel geslaagd. Benieuwd naar de uiteindelijke feestkleding van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann